Reklam Filmleri ve Tanıtım Filmleri arasındaki fark



Reklam Filmleri ve Tanıtım Filmleri arasındaki
pisi film tanitim filmleri reklem filmleri farkı
Fark nedir ?
       Reklam Filmleri ve Tanıtım Filmleri arasında temel bir fark vardır. Reklam Filmleri , firmaların yeni ürünlerini, kampanyalarını ve hizmetlerini ilgi çekici bir  şekilde hedef kitleye ulaştırmayı amaçlar. Marka bilinirliğini ve değerini arttırmak  başlı başına reklamın hedefi olabilir.  Reklam filmleri  tanıtım filmlerine göre daha yoğun bir çalışma ve çoğunlukla daha büyük maliyetler gerektirir.  Reklam Filmlerinde film çekimlerinin yanı sıra Animasyon kullanımı da olanaklıdır. Yaratıcılık  ve kurmaca unsurlar ön planda olduğu için, doğru prodüksiyon şirketi ile çalışmak önemlidir. Tanıtım filmleri de  Reklam filmleri ile ortak noktalar taşısa da daha genel bir hedefi  amaçlar. Üretim süreci, kalitesi ve firma güvenirliliğine odaklanıldığından yaratıcılık ikinci plandadır. Yeni ürün, proje ve hizmetlerin tanıtımı da  bu unsurların ön plana çıkmasıyla  Reklam filmlerine göre  daha uzun versiyonları da çekilebilir. Reklam filmleri gibi görselliğin ön planda olması nedeniyle, hedef kitleye ulaşmada güçlü araçlara sahiptir. Bu nedenle bir firmanın reklam filminden önce güncel tanıtım filmlerine sahip olması çoğunlukla tercih edilir.


Pisi Film müşterilerine tanıtım filmleri dışında  reklam filmleri ve viral reklam filmleri hizmetleri de vermektedir. Ayrıntılar için: : https://www.pisifilm.com/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da kişi ve gruplara özel fotoğraf dersleri

PANDEMİ SÜRECİ’NDE SOSYAL MEDYA VE TANITIM FİLMLERİ 1. BÖLÜM

Pisi Film Ayaş'taydı.