Ankara'da Kaliteli Tanıtım Filmi

Türkiye'nin başkenti  Ankara medya sektörünün  en güçlü olduğu ikinci il İstanbul'dan sonra. Hemen hemen tüm ulusal kanalların temsilciliklerinin bulunduğu gibi, çok sayıda yerel televizyon kanalları da var. Ancak Ankara'daki kanalların büyük kısmı  haber ağırlıklı  kanallar ya da  bu temsilcilikler haber merkezleri niteliği taşıyor. Sinema ve reklam sektörünün kalbi olan İstanbul'dan farklı olarak Televizyon kanalları dışındaki yapım şirketlerinin büyük kısmı da genellikle İstanbul'un gerisinde bir konumda bulunmaktadır. 
 Ancak yine de İstanbul'un yaratıcı, yenilikçi tanıtım filmi kültürünü, Ankara'ya taşıyabilen önemli firmalar bulunmakta. Bu firmalar gerek tecrübeleri, gerekse yaratıcılıkları ile ön plana çıksalar da  Ankara için çok yüksek fiyatları  istemektedirler. Kalitelerinin bir gereği olarak bunu istemeleri çok doğaldır. Ancak bu fiyatları yüksek bulan bir çok firma ne yazık ki amatör, işinin ehli olmayan  ellerin ortaya koyduğu kötü yapımları nedeniyle  hak ettikleri kaliteli tanıtım filmlerine sahip olamıyorlar. İşte Pisi Film uygun fiyarları ve yüksek kaliteli, yaratıcı ve İstanbul yapımları kalitesinde işleri garanti ederek siz küçük ve orta ölçekli firmaları gülümsetmektedir. Bu nedenle Ankara'da  en uygun fiyarlara yüksek kaliteli tantım filmleri istiyorsanız. Bizi arayınhttps://www.pisifilm.com/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da kişi ve gruplara özel fotoğraf dersleri

PANDEMİ SÜRECİ’NDE SOSYAL MEDYA VE TANITIM FİLMLERİ 1. BÖLÜM

Pisi Film Ayaş'taydı.